Wednesday, August 10, 2011

HK Camp 完zor :(

Sometimes I do not know if that was a really good decision to go to the camp. If I hadn't, I wouldn't have so much feelings about it and wouldn't have this real feeling of missing it again. But if I hadn't, I wouldn't have met so many nice people, wouldn't have so many new friends added to my life.

回來後,有一種空虛感。有一點小遺憾,一點不捨,一點小傷心。很多事,我清楚我知道的。就好像一場夢一樣,沒想到我真的還能有機會回去,沒想到能遇到一些舊朋友,也認識到這麼多新朋友。真的很高興,我並沒有白去。但,我也知道,夢終究是要醒過來的。夢做完了,就要回到現實。

現在,我得回來了。

No comments: