Sunday, July 26, 2020

我的太空人一号

“太空人已连接”
是我这几个月最喜欢听到的话。他让我什么时候都想用一用耳机。(虽然本来就常用)

今天(25.7.2020) 我的太空人竟然不见了。。。

完全在伤心中... 只是... 又能怎么样呢?能做的我已经做了。只能怪自己真的太粗心。后悔也没有。早知道也没用。

It felt like I never had any affinity with earphones/earpieces. Oh man... I lost quite a few of them and spoil a few as well, within like the 1 - 2 years? Or all along. I remember I had this rather cute doraemon one, and I only used it for a while before it got caught onto something while I was walking and poof! the cord snapped and that was the end of it. 

The jays earpiece. Put one into the washer after say a year? And lost the 2nd one after a month, unknowingly. I still have the 3rd one though. But let's not jinx it. 

And so, I'm still going to get my 2nd pair of the 太空人 because, I need that Qingfeng voice. 

而且,他们售后服务真的蛮不错的。既然钱都要花的,就花在我喜欢的吧。他说会给我打折,希望会有。其实就算没有,我还是会买的。只是可能会在迟疑一下下。没想到马上就下单了,这应该是他们的行销手法吧。哈哈。遇到这种事,总会买账的吧。以后小心一点就是了。

以自己的声音宣布 - “太空人已失联”
准备迎接太空人二号。

No comments: