Tuesday, January 23, 2018

心裡話

其實還是跟我以前覺得的一樣,我真的什麼都不知道。我真的好像跟他們很不熟。😓

真的慚愧... 竟然不知道他前幾天就已經註冊了。但我也明白,之前就比較親,之後有在一起工作,當然比起跟我一起更好。我認了。之是真的發生的時候還是有些失落,也知道我們一起的時候我很多時候也真的搭不上話。總之,還是很高興姐妹結了婚。也沒想到我會在那天被他們湊對。只是我始終認為他對我一點興趣也沒有。但他的個性的確是我喜歡的那種。我犯賤的喜歡被人取笑/欺負,雖然很煩,但卻很有情趣,很有幽默感。但我經過之前的失敗,不得不承認我對感情一點信心也沒有,而且知道喜歡不能隨便說出口。

我真的很希望那個他可以對我有一點點意思。我不知道願意把手放在女生肩膀是什麼意思,是因為不把你當成有機會的對象才這樣還是覺得是一個很好的機會。我以前總以為我明白愛情,了解男生。其實我一點都不了解。我已經迷失了對愛情的方向。

離題了,不過也是為了掩飾開頭的失敗感。哈哈

其實我也以為我很了解這兩個人,不過其實我什麼都不知道。他們有事也不會第一個跟我說。這也當然,我又不是他們的誰。她們一年發生的好事裡,沒有我。They are very very very thoughtful people, I guess they also tried very hard to care about how I feel. But I guess I am just different and distant from them. I can't deny that it is just normal that they forget about me most of the time. And it is caused by a lot of different factors, not their fault, not my fault. It is just how life is like. I also made my best attempt to show that I make an effort. It's okay, really. I'm happy that they are happy too...

Actually I don't know this post should even be here. HAHA But whatever, who still reads this other than myself.

[Edited, 1.4.2018]
it occurs to me because I was being asked some questions regarding the duo, and the bride+bridegroom. But honestly I couldn't answer any of them. It was awkward. And the guy beside laughed at me and ask if I'm really her friend. So to be honest, I'm really not a good friend. Like seriously fail and I felt too. 

1 comment:

Unknown said...
This comment has been removed by a blog administrator.